Er jeres visuelle identitet noget, som du tænker over? Det kan både være online, men også på alle dine offline aktiviteter. I dag tager vi en snak om emnet og hvorfor du bør tænke over dette i din virksomhed. 

Visuel identitet eller grafisk identitet. Hvad, du vælger at kalde det, er sådan set hip som hap. Det vigtigste er, at du tænker over det, hvis du har en virksomhed.

Den visuelle identitet dækker over, hvordan din virksomheder viser sig frem til dine kunder. Det er en række klare guidelines og gøremål, som sikrer, at dit brand altid ses på den samme måde af dine kunder (Kilde: https://monokrom.dk/visuel-identitet)

Så er det faktisk ligemeget, om dine kunder ser dig online eller offline – uanset hvornår de møder dig, så er det grafiske layout altid ens.

Dette styrker dit brand og opfattelsen af din virksomhed betydeligt. Alle af de helt store virksomheder gør allerede dette, hvilket skaber et stærkt image blandt forbrugerne.

Bare tænk på virksomheder som Coca Cola eller Apple. Med det samme at vi hører disse brands, så kommer der nogle tanker i vores hoveder, som er et klart produkt af deres branding samt visuelle identitet.

Denne identiet kan kommunikeres gennem alt – lige fra et logo til en bestemt skrifttype eller farve.

I stedet for at dine medarbejdere benytter deres egen favorit skrifttype eller farver, så kan du med en klar visuel identitet, sikre dig, at alle er på samme side og gør tingene ens.

Det vil styrke jer på sigt.

Få hjælp til jeres visuelle identitet

Lyder dette som interessant for dig og din virksomhed, men ved du ikke, hvor du skal begynde? Så er det heldigt, at du kan finde hjælp til dette på monokrom.dk.

Her er de specialister i det grafiske udtryk, og de kan med sikkerhed også hjælpe dig. Kontakt dem i dag og få et godt tilbud!

 

 

visuel identitet, visuelle identitet, grafisk identitet

Kategorier: Blog

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *